onsdag, september 09, 2009

You and I both, my friend

Idag cyklade jag & Lina till Skansarna och fikade. Satt där hela eftermiddagen och det var mysigt. Lina är min allra bästa vän från klassen under gymnasietiden. Även om vi ibland kan vara ganska olika, är det många sidor som är lika och hon är en av mina bästa vänner, det är så skönt, för hon förstår alltid och kommer med massa bra feedback med mera. Hon är lite utav en "hobby-psykolog" vilket också är passande då hon i framtiden ska läsa till Socionom :) Iaf, mycket mysigt hade vi. Riktigt varmt har det varit ute idag, sommarens sista dag, men visst märks det ute i naturen att det snart är höst. Här kommer lite bilder från vår fika :)

Visst ser det gott ut? Plus kaffe & äppelsaft :)
Både jag och Lina älskar att vara ute i naturen, därmed
var en picknick väldigt passande för dagen :)

Bilden gör inte utsikten rättvisa, men visst syns det att utsikten är härlig i alla fall, man ser ända till 21:an och lite till ;)
Det som är bra är att det tar fem minuter att cykla hit, fem minuter till naturen och stillheten och sen fem minuter hem till mitt välorganiserade villaområde. Helt okej faktiskt :)
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar