tisdag, september 15, 2009

schulman är fortfarande snygg bildligt sätt


Bild från i somras på K-dagarna. En liten talang jag besitter när jag är full. Balansera ett popcorn på tungan... eller snarare spex, beror på hur man ser det!
Dock minns jag hur lyckad denna kvällen var!
Satt i öltält med fina vänner, var ungefär fem minuter på RixFm festival och sen gick vi rundor i stan tills jag och Lina hittade Jennys gäng där vi satt närmast Ikaros och blev dräggiga och jag vi hävde öl på tid som om det inte fanns någon morgondag...
Sekunderna efter denna bild togs blev vi barnsliga och hade pocornkrig. Busiga vi var, haha, just popcorn-kriget var så himla kul! :)
Någon dag måste jag verkligen beställa Alex Schulmans bok. Förslagsvis när lönen kommer. Längtar jättejättemycket efter att få läsa den! :) Kolla här tex. den verkar så himla skör och fin! Skönlitteratur när den är som bäst1
NEXT: Idol, blåbärspaj med massa vaniljvisp och passionsfruktsté. Make my night.
Thanks a lot for your attention.
Over and out.
Emelie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar