måndag, september 07, 2009

kahls kaffe


Kaffe från Kahls och min kväll är gjord. Vet ni hur gott deras kaffe är? Skånerost in my heart, gillar verkligen det, men nu har den visst fått en ny utmanare. Har självklart glömt vad det heter, men det är från Kahls kaffe och det är riktigt gott! :)
Imorgon ska jag äntligen träffa Ofelia! Hon har fyra timmars håltimma så då ska jag möta upp henne för en catch-up och en bit mat. Mycket bra enligt mig. Det som är det bästa med Ofelia (en sak iaf) är att vi träffades under lite speciella omständigheter. Vi träffades när båda mådde som sämst och utvecklade en fin vänskap. Och det känns ibland som man inte behöver säga så mycket, om allt det där jobbiga, för man vet liksom vad båda har gått igenom och det är skönt.
Imorgon, Ofelia & Emelie i stan, det blir finemang! Körkortsteori ska med hinnas med! Sen på kvällen är det klubbmästerskap i terränglöpning, fem kilometer! Vet inte om formen är så slipad, men jag ska ge det ett försök! Har ju mina guldiga skor från Nike nu, sen kan skador och allt säga vad de vill för jag är så innerligt trött på dem nu! Träningsskador, so pissed off!
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar