måndag, september 07, 2009

GRATIS FOTOBOK FRÅN FUJI

Såhär kan din fotobok se ut...



NU kan du få en jättefin fotobok från FujiDirekt. Jag beställer alltid mina foton därifrån över Internet och är mycket nöjd med det, nu upptäckte jag att om man bloggar så kan man få en gratis fotobok från dem och det är ju strålande!
Jag har länge tänkt att fixa ihop en fotobok från Studentveckorna. All information finns på FujiDirekts hemsida men jag ska också berätta lite om fotoboken här och nu!


Fotoboken går att göra personlig på många sätt & vis!Man fixar sina foton i ett enkelt "klicka och dra-program" (som är gratis och laddas ner från hemsidan) och kan smidigt ordna hur man vill att fotona ska placeras på sidorna, om de ska vara inramade eller innehålla text, och bestämma hur stora bilderna ska vara. man kan i princip fylla albumet med hur många bilder som helst! Hur nimt som helst! Det går att variera massa! :D Nu tänker ni kasnke att det är dyrt, men nehej det är det inte! :D 89 kronor för en fotobok med mjukt omslag (ungefär som en pocketbok) och 195 med hårt ;)

Hur värt är inte detta på en skala 1-10? 10 enligt mig! jag ska iaf ge det en chans! :D


(Bilderna är tagna från Fuji:s hemsida). Gå in här för att veta mer! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar