söndag, september 13, 2009

Sunday, rainy sunday

Duktigt trött är jag nu, efter en händelserik söndag. Inledde dagen med cykling till jobbet (7km i ösregn, det tog emot, men jag fick ju motion och det var det viktigaste!). Jobbade och det var lugnt som vanligt, kanske lite för lungt emellanåt, men jag är rätt van vid det efter all "dötid" på jobbet. Cyklade hem, och kan ni gissa vad? Det ösregnade. Ganska surt, kom hem som en dränkt katt men ändå nöjd över att totalt ha cyklat 1,5 mil drygt idag! :)

På eftermiddagen fikade vi kaffe och wienerbröd och sen övningskörde jag. Kom hem halv sex innan och jag är ju duktigt trött om man säger så. Blev lite fiberhavregryn och knäckemacka. Satt riktigt bra faktiskt!
Kvällen ska ägnas åt att bara ta det lugnt! TV-mys :)


/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar