fredag, september 18, 2009

Vinkväll står på schemat!


Idag har jag pluggat och sen blev det en sväng på stan för att kolla in höstjackor. Hittade ingen i min smak, så jakten går vidare. Suck, snart köper jag en Henri & Lloyd istället, utan att ens tevka alltså. Ska bara hitta någon återförsäljare..
När jag kom lagade jag en kyckling och avokadosallad med massa grönsaker och nötter. Blev riktigt gott. Nu dricker jag latte och njuter av helgen, samt planerar lite redan inför nästa vecka. Bra att vara lite förberedd så är det bara att köra fullt ut direkt då!
Ikväll är vi ett gäng som ska hem till Melinda på trevligheter. Det blir plockmat, vin och sällskapsspel. Precis vad jag känner för denna fredagskväll!
Kommer förhoppningsvis bli hur kul som helst!

Imorgon ska jag träffa Carolina. Ska nog laga någon god middag på kvällen. Kanske några glas vin där med och sen massa snack. Ta igen allt som vi missat under åren då vi inte höll kontakten så flitigt. Kommer bli fint.

Bild, jag, Kungälv, april '08. Vad snabbt tiden går. Känns som det var igår jag & Jossan låg på solvarma klippor på Marstrand och fikade. Det blåste rejält men vi hittade en plats i lä och där satt vi i över två timmar. Det var verkligen en "catch-a-perfect-moment"-stund. Värt.
NU ska jag snart ringa ang. ett jobb. Varför är det så jobbigt att prata i telefon med människor man inte känner? Jag samlar mod. Säger jag mitt efternamn blir det nog bra... det brukar bli det i "de här kretsarna"...
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar