torsdag, september 17, 2009

kladdkaka med mjukglass, fin kombo!

Min dag har varit bra. Grymt stolt över mig själv och allt som jag har uträttat idag, vilken diciplin jag har fått på mig själv, diciplinen ger resultat och jag är oerhört glad och lycklig just nu!
Efter att jag varit sådär duktig träffade jag Carolina. Vi letade snygga saker i k-stads största second hand affär. Hon hittade en sjal för en femma, kap! Sen gick vi och fikade på Kaffe & sånt. Stans mysigaste café enligt mig. Där blev det en god kladdkaka med mjukglass till (otroligt god kombo, testa ngn gång om ni får chansen!) och till det (hör och häpna) en läsk. Ingen latte. Allt var såklart jättegott :) Sen var det skönt att bara sitta där och prata om livet, framtidsplaner och allt som händer just nu.
Vi bestämde också att vi två ska åka till Stockholm tillsammans någon gång. Hennes företag har en lägenhet där precis vid Kungliga biblioteket som man kan bo i för 50kr/person och natt! Snacka om perfekt! DÅ ska vi inrikta oss på alla kända second hand-affärer. Alltså ingen "vanlig" shopping, utan vi ska liksom riktigt försöka hitta alla guldkorn som man annars inte har tid till... och så ZARA förstås, för det är en ren självklarhet enligt båda! ;) Visst låter det trevligt? :)
Nu ska jag krypa till kojs, händer massa roliga saker i helgen, men mer om det imorgon.
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar