måndag, september 14, 2009

Jag firar lite smått!

För det är måndagsfest!
Haha, nej inte riktigt! Men det har varit en riktigt fin start på veckan! En rolig dag på jobbet, effektivitet på körskolan och jag var mycket duktigt och berömde mig själv efter dagens fina insats! :) och sen god middag nu på kvällen, då blir man såhär glad! :)
Fick dessutom med mig lite produkter hem från Apo idag. Nagelbandsolja, nagelbandskräm och nagelfilar fick jag helt gratis idag, då de produkterna har bytt design, JA tack sa jag då! :)
Idag på jobbet kom det även en representant från "ACO Hud". Lite sådär halvsnygg, vuxen, man med halvsnobbig stil. Han kom fram till mig i kassan direkt och började prata om de nya hudvårdsserien "NATUVIVE" (köp den, bara naturliga ämnen! Som BodyShops, fast liiiite billigare!) och de andra av hudvårdsserierna och så. Vad de innehöll för ämnen, design, hur man skulle locka kunder att köpa dem och så. Kände mig så "vuxen", för även fast jag förtydligade att jag faktiskt inte var utbildad utan bara stod i kassan och tog betalt pratade han ändå i svåra termer om vad alla produkter innehöll och vad jag tyckte om det och jada jada. Jag improviserade som vuxen och han såg inte igenom det utan tyckte i stället dte var jättetrevligt att prata med mig och började använda ännu svårare ord och termer så till slut stod jag där och log och nickade i samförstånd med han...

Roligt att jag uppskattas på jobbet, ibland märker man det mer än vanligt. Som idag när min chef kommer fram och kramar mig mitt framför alla kunder, haha :) Sen har jag fått några dagar till framöver som jag ska jobba, först om två veckor som det ser ut nu, men det är ju alltid något!
Tjing!
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar