tisdag, september 15, 2009

Strawberry swing

Godmorgon!
Ska till körskolan idag, men hade visst kollat lite fel på tiden, var 40 min senare än vad jag först trodde så jag hinner plugga lite innan! Mycket bra. Sen ska jag kanske luncha i stan med Lina, är dock pank och har inga pengar på mitt kort mer än 36 kronor (har satt över allting på sparkontot så att jag inte skulle kunna ta från de pengarna, haha). Men får nog låna av mamma så länge tills jag överfört lite av sparpengarna till mitt vanliga "depå-konto".
För övrigt undrar jag hur jag skulle passa i ett par glasögon med fönsterglas... Vill ha sådana där pilotbågar. (Se bild, lånad från modettes hemsida) Ska kolla smarteyes(?) eller någon annan sida som har, någon som vet? Tycker de är riktigt fina :) Sen vill jag ha en seglarjacka, boots, rosa TRIWA-klocka och festskor. Får se vad det blir av det. Planerar att göra stan en dag denna veckan i alla fall, förslagsvis imorgon kanske.
"Strawberry swing" med Coldplay, soft låt sådär"
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar