onsdag, september 23, 2009

"Flickan som lekte med elden"

Hej!
Nu är jag hemma från VIP-bion! så fort vi kom dit visades vi till en reserverad salong och innan man gick in fick man ta varsin dricka och popcorn! Gentilt! Sen så hade de skippat alla reklamfilmer & trailrar, i stället var det då företaget trädde fram och försökte sälja in sig hos sina kunder. Lyssnade lite sådär på halvfart. Käkade mest popcorn om jag ska vara ärlig, men det dem sa lät väl bra. Sen lämnade de över till filmen och jag kan säga som såhär: den var grym! Jag tyckte den var bättre än ettan! Mycket mer spännande. Även om det är hemskt och rått. Ganska glad att jag inte läst den andra boken än, för då hade jag ju vetat allting. Även pappa som redan läst alla böckerna tyckte att denna filmen var över förväntan. Man har ju hört alla möjliga kritiker uttalat sig om denna filmen. Men bara + från vår sida då alltså!

Nu lyssnar jag på Lasse. Han är så klockren. Jag får ett lugn som jag inte annars brukar få. Jag är tillbaka i en Lasse-period och jag vill aldrig att den ska ta slut! Lasse är kung!

Imorgon ska jag jobba! 9, eller 9,30 börjar jag så det blir ingen sovmorgon för min del! Sen ska jag nöta teori på körskolan och sen ska jag gå till Naturkompaniet och göra en beställning på min Fjällrävenjacka. Vet vilken strl jag ska ha nu så nu kan de beställa den från Fjällräven. Lycka. 300 kr rabatt är ju inte helt fel heller!
Nu ska jag sova. Har som mål att komma i säng innan elva varje dag. Idag går det målet bra!
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar