tisdag, september 01, 2009

what does the world gain by me, playin' small

Godmorgon!
Nu ska jag packa det sista och idag åker vi!
Dock ska jag åka in till stan en vända och köpa lite nya pocketböcker. Kom på att jag inte har någonting att läsa (mer än tunga tjocka böcker). Jag vill ju ta med mig en filt, gå ned till bryggan och bara ha det gött helt enkelt, och då orkar man inte släpa på tunga böcker. Så nya spännande pocketböcker ska inhandlas!
Känner också att det har varit mycket stress, full rulle och massa roliga saker som hänt nu på sista tiden! Och visst det har varit awesome! Jag har njutit av det. Jag älskar att festa, jag älskar goda drinkar och jag älskar fartfyllda dansgolv. Men nu när jag kommer upp dit vill jag verkligen koppla av fullt ut. Därför får datorn inte följa med. Inte det trådlösa internet och inget facebook på en vecka. Ska bli sååå skönt! Bara bry mig om mig själv en vecka i stället!
Klockan ett hämtar vi min lillebror på hans skola, för att sedan åka till pappas jobb och sedan är vi på väg!
Mot skärgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar