torsdag, september 24, 2009

Ett sällsynt exemplar

Idag har jag jobbat. Mellan 9,30-14. På bussen mötte jag Johanna & Louice, plus att det gick på en tant som de kände som var helt virrig ang. Johanna & Louice. Vem som var vem, hur gamla de var och vilken skola de gick på. Haha, vi skrattade så himla mycket. För det var så kul för hon hade fel hela tiden när hon frågade. Haha. Men hon var en söt & snäll tant :) det roliga är att jag skrattade supermkt, när Johanna påpekar det börjar vi skratta ännu mer och jag kan inte sluta. Sen sitter jag där själv med tanten när de andra gått av och gör allting för att inte börja skratta. Haha, härlig start på morgonen!

Sen var det som sagt jobb och sen har jag varit effektiv på körskolan! :D Träffade Gustaf där, så tog bussen hem med honom så fick jag lite sällskap. Så idag har jag åkt SkåneExpressen 3 och fick då gå av vid E22:an. Fick en promenad på 12 minuter kanske, istället för två. Men det var skönt. Kände att jag behövde röra på mig, har varit inne hela dagen ju!
Nu är jag dock ganska trött efter min dag, det blir té & Idol :)
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar