söndag, september 06, 2009

Let the best man win

Vet ni hur härligt det har varit att glida omkring i mina seglarstövlar från Tretorn 24/7? Görhärligt! Att känna doften av hav, saltvatten, kobbar, skär, skog, lingon och att sedan få en kantarellmacka serverad, det är bland det bästa jag vet.
Jag saknar det som in i!
Nu när jag kom hem har jag ägnat kvällen åt mailboxen (för många mail), Facebookat och kollat runt på massa bloggar och ögonen står bokstavligen i kors nu...
Kände att så fort jag satte mig vid datorn så kom stressen tillbaka... en aning.
Nu ska jag läsa färdigt "Tyskungen" av Camilla Läckberg. är på slutcrecendot nu och åh vad spännande den är! Jag känner att jag vill fylla hela min bokhylla med Läckbergs böcker!
Say what? Good night!
/LATER
Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar