måndag, september 21, 2009

Just nu...

... varvar jag pluggandet med bakning. Gott att ha ikväll framför TV:n och att belöna sig med efter att man har varit duktig! Känner mig lite sugen på att plocka upp pilatesbollen ikväll och träna lite med den! Då har jag både varit duktig och välförtjänt av belöningen!

I förmiddags gjorde jag klart min fotobok! Har gjort en fotobok med massa bilder från studenten :D Riktigt fin blev den, längtar verkligen tills den trillar hem i brevlådan!


Ang. bilden. Känner mig lite som Nils Grundberg (Ni vet Storstadspojken) han brukar ta sådana här "in-action"-bilder ibland... Och just det, jag älskar bakmaskinen. Min största dröm är att köpa en egen "Kitchen Aid" när jag blir äldre. En svart eller en röd helst. Men min kära mamma sa att när jag flyttar hemifrån får jag ta med mig den här godingen till bakmaskin. Jag blev jätteglad. För bakmaskinen är verkligen revolutionerande, om man ska baka! =)


Nu ska degen jäsa i 30 min och jag ska plugga körkortsteori ute på altanen. Lite frukt på det med. Och solen skiner ute. Visst är det gött?!
Later /Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar