onsdag, september 09, 2009

090909

De som känner mig väl vet att jag mer än gillar Filip & Fredrik. Jag ska inte kärleksförklara grabbarna nu, för det har jag gjort så många gånger förut... men, ibland påverkar personer man ser upp till/gillar en mer än man tror. Ibland kanske i alla fall. Både F&F gillar Håkan Hellström, jag också lite. Men de tycker verkligen han är super och sjunger ofta på hans låtar. Speciellt gillar de båda "Hurricane Gilbert". Men ibland gör dem om lite låtar och sådära på skämt. I ett program sjunger dem om Jocke Berg i KENT och inleder då "Hurricane Gilbert" med: "Har nån hört nåt om Jocke Berg" Och nu när jag lyssnar på den riktiga låten så sjunger jag också alltid "Jocke Berg" ist för Hurricane... haha, det sätter sig!
Om ni vill lyssna på när mina absoluta favoriter gör sin cover tillägnad ska ni klicka här! :)

"Ååå Jocke Berg, Nu är det lika långt till a-kassan som a-kassan till dig, alla snyltar på dig Jocke Berg" haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar