lördag, september 12, 2009

Sexy bitch

Damn girl
Damn you'se a sexy bitch
A sexy bitch
Damn you'se a sexy bitch
Damn girl

Ojojoj vad vi inleder morgonen snuskigt då... gårdagskvällen kan sammanfattas på många sätt, lite ändrade planer, men ändå kul, Sexy bitch - detta är låtarnas låt just nu och jag hade det toppen! Damn girl...

Nu ska jag till jobbet, om en kvart. Duktigt trött är jag ju som ni förstår, att jag ska ha samma leggings som igårkväll gör la ingenting. Tror inte 90-plussarna tar någon notis om det och det var liksom det som låg framme just nu... Är jag lat eller? Trött eller? Yesbox. Stor eloge till mig och snart ska jag cykla. Apoteket väntar på mig och jag känner att det har saknat mig. Måste komma ihåg mina fula sandaler (á la Kreta 2002, ni vet sådana där med spännen, jag har dem på jobbet, för det är sådan "outfit" man har där, mycket snygga är dem, eller inte, men sköna! Även fast jag haft dem sedan jag var tolv... shit det är ju faktiskt i hela sju år... strl 39 har bestått så att säga!).
Damn girl...
Borde nog skicka sms till mitt J och se hur hon överlevde en utgång i Växjö! Eller nej det borde jag verkligen inte, hon ligger ju och sover gosigt just nu! Haha, vill inte göra mig inpopulär såhär på morgonkvisten ;)
/Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar