fredag, augusti 07, 2009

"Sommaren med Emelie & Johanna"

Vilken fin kväll det blev! Mötte upp Johanna i stan för det vankades bio. Vi skulle se: "Sommaren med Göran". Vi var inte ute i så god tid (45 min innan) så vi visste att vi kunde få ganska ruttna platser men vi ville chansa ;) Och gissa vart vi får sitta? Längst upp i mitten i en soffa! Bästa platserna i hela biosalongen! Måste varit någon som avbokat eller glömt hämta ut sina biljetter. Haha, vi blev ganska stolta över dem platserna alltså!
Fixade sedan dricka & godis på hemmakväll. Söt bästis som jag är plockar jag godispåsar åt båda två. Snällt va? :) Iaf. bion var superkul! Jag & Johanna skrattade nog mest i hela biosalongen (vilket inte är så ovanligt iofs... vi brukar alltid göra det, haha, både när vi bör och inte bör ;) Haha, men kan varmt rekomendera den filmen i alla fall! SE DEN!

Johanna skjutsade mig hem. Satt mest och skrattade hela vägen hem, haha :) Blev en tidig hemgång men imorgon ska jag upp tidigt & jobba, vissa måste ju göra det, fast det är helg! Gött med OB iaf :)
Sen på kvällen är det utgång med Johanna & Emmy. Vi ska på säsongsavslutning och det ska bli riktigt kul! :D

ps. min syster och jag har varit ovänner hela veckan. Idag låg det en present på min kudde (inslagen med ett presentpapper med hundar, hahah, märks det att vi har en sexårig lillebror också?). I alla fall i den så var det en dvd med tv-serien "Playa del Sol" som jag & Carro älskar! :D Så glad jag blev, söt hon kan vara ibland, faktiskt ;) Sen var det en lapp med där hon skrivit och ritat massa fint. Sa jag att jag har världens bästa lillasyster?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar